27/2-12

Jag var ju hemma hos Nadja igår och let me tell you, det var lite som ett dagis där hehe. Det var jag och Nadja, hennes 2 barn (Filiph och Izabella) och hennes systerdotter Moa :) Det blev massa prat och kaffe och självklart massa bus! Lilla Bella är ju för söt :) Älskar verkligen smilgropar på bebisar :D Alltså, jag har ju berättat att jag är så sjukt bebissjuk... Det gjorde ju inte saken bättre att man fick gosa och busa med 3 små knattar.. Haha :P Filiph ville inte att jag skulle gå hem igår :) Det lilla charmtrollet ville att jag skulle sitta i en låda och leka med han :) Åh, jag blir tokig :D
Nog om det

Jag och Bella :)

28/2-12


Idag så har vi inte gjort så mycket. Var hos kära svärmor och fikade och pratade lite :) Alltid lika trevligt att åka dit. Hon bor ju så himla mysigt också! Vill också bo så som hon gör. Ska se till att ta bilder så ni får se.
Vilket härligt vårväder vi har haft idag då! Helt galet skönt :) Så det fick bli skinnjackan idag :) Inte helt fel. Hoppas detta håller i sig nu!

Anledningen till att jag gjorde ett inlägg nu var att jag såg en status på Facebook som jag var tvungen att dela med er!
Jag tycker att likheten är slående!
Hanna Widerstedt och Kim McGuire, (Ni vet skådisen i Cry Baby)
Hanna Widerstedt             Kim McGuire

Visst är dom lika?? Haha!!


Kommentarer
elin

Vart är de lika haha?

De är blonda och thats all typ.

2012-03-02 @ 20:06:53
URL: http://jordgubbspojke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0