Redan Februari...

Är så sämst på att blogga ibland. Mår som sagt inte helt 100 just nu men hoppas jag ska må bättre snart. I´m working on it. Helt sjukt hur snabbt detta året går :O Snart är det sommar igen, även att det inte ser så ut när man tittar ut genom fönstret :P

På tisdag ska jag iväg till mödravårdcentralen på en undersökning som jag totalt missade förra året, så jag ska ta cellprover, samt kolla upp lite annat så allt är som det ska. Måste även ringa vårdcentralen på måndag och få en tid så jag kan få en remiss till sjukhuset. Har problem med huggande smärtor i bröstet, har kollat upp dte en gång innan och fick medicin för det. Provade på medicin kuren 2 gånger men det hjälper inte. Och första gången jag sökte hjälp för det tryckte läkaren litegrann på bröstet bara. Kändes inte som han gjorde allt han kunde för att ta reda på vad det är. Jaja, hoppas jag får bättre hjälp nu..

Åh, jag saknar verkligen att träna. Har inte riktigt vågat träna på ett tag nu för jag har fått ondare i bröstet dom senaste veckorna. Har även att göra med att Robert och Cristian inte har tränat på ett tag nu. Längtar tills vi börjar igen :P Ska se vad läkaren säger till mig angående träning.

Nej, nu blir det bak. Ska nog göra antingen kladdkaka eller sockerkaka. Eller något utav det fast som muffins istället. Snacka om beslutsångest haha!

Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0