Ugh...

Önskar att denna förkyldning kan gå över någon gång så man kan hitta på saker igen. Jag har 3 tröjor på mig men fryser fortfarande. Hatar verkligen att vara sjuk. Det är ett sånt moodkill!

Vi åkte och käkade idag med Cristian. Det fick bli pizza idag då ingen av oss egentligen orkade laga mat. Jag tog en kycklingkebab. Det var riktigt gott faktist. Gillar inte vanlig kebab så då fick det bli kyckling varianten.
Sitter nu i soffan med mina nya raggsockar som min kära svärmor har gjort till mig :) Hon är ju så grymt duktigt :O Tycker i alla fall jag. Så tråkigt att vänta på att Robert ska bli klar med det han håller på med så vi kan gå ner och kolla på en film med Cristian. Så jag passar på att slänga in ett litet inlägg.

Haha Cristian gjorde en sån snygg vurpa förut i våran hall! Jag var inne på toaletten och borstade tänderna när tydligen Cristian hade bestämt sig för att skrämma mig när jag kom ut ur badrummet (jag är fruktansvärt lättskrämd :P). Jag hade det lite på känn att någon skulle skrämma mig så jag öppnar dörren och ser Robert i hallen, sekunden innan jag tänker gå ut springer Cristian och skriker och tror att jag kommer bli jätterädd, istället halkar han på våran hallmatta och ramlar baklänges och slår i foten i vårat skoställ m.m. :P Så synd att jag inte var beredd med kameran där så jag kunde filmat och visat er och lagt upp på youtube! Så sjukt kul var det :P Fick mig ett gott skratt i alla fall. Så tack Cristian :)




Så här ser raggsockarna ut!

Nu tror jag att Robert är klar så nu är det dags för film.
Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0