Ingen lycka igår

Helt sjukt, jag och Jenny stog i kön till Lipz i nästan en timme. Men vi fick inga skor... Vi va precis vid gränsen.. Det var tydligen några tjejer som hade börjat köa redan 18,30 (!!!) för att få sig ett par skor och en goodiebag. Jag hade ALDRIG stått så länge i kö haha :P Jag menar, Lipz öppnade 21,00 igår. Så det lär ha vart riktigt kallt att stå där så länge :P Men har man bestämt sig för något så är det inget fel att man gör nästan allt för att få det. Jag visste att det skulle vara en ganska lång kö när vi kom fram men jag trodde att vi i alla fall skulle vara bland dom 100 första tjejerna. Men väl inne på Lipz så såg man nästan bara tjejer :P Shoe lovers indeed :P Vi kom faktist ganska sent. vi kom typ 20,25 så jag var inte arg. Vi tog oss en dryck medans vi väntade på våran chaufför :P (Jennys pojk) En öl och en cider blev det för mig :P Vi ville i alla fall komma därifrån ganska fort :P

Väl hemma så tvättade jag bort sminket, satte upp en hög toffs och hoppade ur dom tighta jeansen och hoppade in i leggins och en oversize tröja och raggsockorna :) så mysigt att gå runt sån hemma. Gillar det bättre än att trängas i en kö i minusgrader :P Haha shit va gammal jag känner mig ibland :D
Eftersom Robert inte var hemma så gick jag en trappa ner till Cristian där dom satt och spelade Fifa för en gångs skull :P Tittade på litegrann men blev snabbt uttråkad så gick upp igen och bakade en kladdkaka, sen kom pojkarna upp och vi kollade på en film. Eller jag kollade på typ halva filmen, sen var jag så trött så jag nästan somnade på Robert :P Så jag gick in och la mig istället.

Så gårdagen blev helt perfekt ändå :) Jag är nöjd! Fick ju träffa Jenny igen :)


Jenny och jag på TG i somras <3

Kön ser inte jättelång ut, men vi kom in på ungefär 125 plats


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0