=D

Första dagen är gjord som marknadsförare! Det har gått väldigt bra, över mina förväntningar faktist, så det är ju bra :D Hamnade på en väldigt härlig plats: Johns Närbutik =) Helt galna människor som bjuder på sig själva :D Kan inte be om bättre. Dessa 5 timmar gick väldigt snabbt. Det trodde jag inte, sov inte alls länge inatt. Ungefär 3 timmar så jag trodde inte det skulle gå så fort idag. Det var även 3 kunder som ville pröva på Lucky Strike Click & Roll som dom så vackert heter :P Hoppas det går lika bra imorgon när det är lönedag. Efter jobbet blev jag upphämtad av Robert som redan var ute på vift :P Så vi åkte och käkade, nu är han dock hos sin andra kärlek Cristian och spelar fifa... Jag förstår inte hur dom orkar. Det är typ det enda dom gör... Haha!!

Nu då... Tror jag ska ta fram dammsugaren och köra igenom lägenheten. Hjärtat var ju snäll och städade badrummet igår :) Sen blir det megahäng i soffan haha :P

Ha det bra alla :)


Kommentarer
Hannah och Bella

Hoppas att du får en underbar dag!:D

2012-02-24 @ 14:36:03
URL: http://zolo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0