Alla hjärtans dag...

Jag är så sugen på semlor! Hade funderingar på att baka semlor men vette tusan om jag orkar det. Hemköp har smaskiga semlor verkar det som. Ska se om jag kan fjäska för Robert så han går och köper semlor till mig (A) Så taskig är han, jag nämner att jag vill ha semla och han säger med ett leende " hade du följt med till mamma hade du fått" Han vet hur dåligt jag mådde då! Elak pojkvän! Bara för det så måste han gå och köpa det till mig ;)

Snart är det ju alla hjärtans dag, har funderat lite på vad man skulle göra med Robert då. Min första tanke var ju att äta på restaurang. Men varför just på alla hjärtans dag liksom? Det är ju bara en helt vanlig dag som någon för längesen bestämde sig för att tjäna pengar på. T.ex. genom att man ska köpa rosor till den man håller kär, med ett fint kort eller en fin nalle. Vad sägs om att göra just det på någon utav dom andra 364 dagarna på året. Man ska väl visa sin kärlek för sin partner alla dagar om året? Eller har jag fel?
Vi ska i alla fall ha en mysig middag hemma med ett glas vin och bara njuta av varandras sällskap.
Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?


Skickar ut lite kärlek redan idag :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0