Igår

Igår var jag i Göteborg igen. Lite segt att åka dit varje dag, igår va i alla fall sista gången. Andledningen var ju att jag skulle på utbildning/information om företaget samt produkten jag ska marknadsföra. Det höll på i 2 timmar. Så jag var hemma runt halv 10 på kvällen. Segt... Hela dagen försvinner ju =/ Skumt tycker jag att intervju samt utbildning fär ett jobb som kommer vara i Vänersborg/Trollhättan hålls i Göteborg :P
Det var nog den enda utbildning jag har vart på/kommer vara på som man fick ett paket Lucky Strike med sig hem haha! Vet ni varför det heter Lucky Strike föresten? Det finns 2 rykten angående namnet
1. Att om man köpte en limpa fanns det 1 joint i något paket och då var det en "Lucky Strike".
2. Att när dom jobbade i guldgruvorna och hittade lite guld var det en "Lucky Strike"
Lite kul fakta så hä vid lunchtid :P
Sitter nu och väntar på mitt schema.. Ska bli intressant vilken butik jag ska till först :) Förmodligen blir det Torpa Tips och Trav och Kvantum..
Senare ikväll blir det nog att dra till Lipz en snabbis så man kanske kan bli en av dom 100 första så man får ett par gratis skor från Nelly.com samt en goodiebag :D JAG ÄLSKAR SKOR!!

Jaja, nu ska jag se om jag kan få min fina man att vakna :)

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0