Fnys!!

Jag blir så jävla förbannad/frustrerad/grinig på samma gång! Jag tänkte igår att imorgon (idag) ska jag sova länge, verkligen sova ut.. Men nej då? Jag vaknade innan 8 (!!) Imorses när jag märkte jag att jag hade sovit ensam och de gjorde väl mig lite smågrinig. Robert kom i alla fall in strax efter jag vaknat och låtsas som ingenting..? Jag vända mig om utan att säga någonting för jag ville verkligen sova vidare men det gick ju inte. Så jag gick ju upp. Orkar inte sitta här och prata om vad vi sa till varandra och så. Det blev i alla fall lite småtjaffs. Jag är hemsk på morgonen när jag inte får sova som jag vill speciellt när mensen är nära. Jag gick i alla fall in efter en stund och kramade om min älskade man när han sov. I alla fall, jag gick och la mig runt 1 eller 2 igår på natten. Va helt jävla slut inatt alltså. Förstår inte hur jag kan vara så trött på kvällen. Visserligen gick jag upp runt 8 igår för jag skulle jobba klockan 10. Men jag brukar inte vara så trött ändå.. Börjar jag bli gammal tro?? :O
Jag orkade inte ens titta klart på filmen vi såg på. Det var redan vid slutet när jag gick upp till oss så jag missade inte mycket. Machine Gun Preacher hette filmen. Den handlar om Kony 2012, och Sam som försöker rädda alla barn. Den här filmen är ju verklighetsbaserad för det som verkligen händer i Uganda. Den videon som sprids över hela internet "Kony 2012" säger dom ju att dom vill att Kony ska bli känd så det ska bli lättare att arrestera han. Hallå, jag tycker ju att en film som handlar om just hans terror har gjort han känd? Eller har jag fel? Filmen är väldigt bra och jag rekommenderar den starkt för man får en inblick på vad som egentligen händer där borta. Kony ansågs (enligt filmen) vara ganska omtyckt innan allt detta hände, invånarna såg han som en som inte kunde dö, att han var typ magisk eller nåt. Jag tycker ni ska se den i alla fall.
Nej det får bli mer kaffe nu så man vaknar till liv. Funderar på att gå ut på balkongen och sätta mig, så sjukt fint väder ute :D Nu får det inte komma mer snö!!
Imorgon blir det en tripp till Uddevalla sjukhus. Hoppas dom får reda på varför jag får ont!
Jaja. ha det bra alla denna härliga söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0