Hej.

Så här ligger det till med mitt sugiga bloggande:

Jag mår inte bra!

Mår skit rent ut sagt, Jag ska opereras snart (hoppas jag) för en cysta på äggstocken. Jag har ingen inkomst alls just nu! Kämpar för att bli av med skulder jag har dragit på mig. Var riktigt dum i huvudet förr.
Jag försöker hålla huvudet högt och jag försöker ha ett leende på läpparna. Men det går inte hela varje dag. Har haft hemska dagar med buksmärtor och ångest över narkos och panikångest... Som tur är har jag min underbara sambo vid min sida <3 Så fort det är något ställer han upp för mig. Vet inte vad jag skulle göra utan han.
Jag fick tacka nej till en shoppingtripp till Överby med Emma idag för att jag har såpass ont! Så ringer jag till Uddevalla sjukhus och frågar när jag ska opereras, då får jag till svar att jag inte är inbokad! VA FAN!! Dom sa liksom inom 3 veckor.. Det har gått 2 veckor nu!
Jag är så glad över att jag och Emma har börjat umgås, så känns riktigt skit att tacka nej till henne nu! Om du läser min blogg så ber jag om ursäkt här också. Jag hade sett fram emot våran shopping dag. Hoppas vi kan boka in någon annan dag snart när du är ledig :)
Jag brukar inte spy ur mig mina problem så här. Men jag kände att jag inte kunde hålla det inne längre. Så jag tänkte att bloggen får bli mitt sätt att få ur mig lite frustration!
Det kommer säkert finnas någon som tycker att jag är löjlig eller söker uppmärksamhet.. Men det gör jag inte.
Nu ska jag dock fixa nåt att äta. Är riktigt hungrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0