The Used!!

Wiiiiiiieee!!! Mitt favoritband kommer till London den 27 april och till Kingston den 28 april där det även blir skivsignering och spelning i butik :D Åh, jag är nog världens lyckligaste tjej tror ja :D
Sen viskade en liten fågel i mitt öra och sa att dom kommer till sverige också :D Ännu bättre!! Fast inget datum för det i alla fall, men det kommer! Jag har ju inte haft turen att se dom live än men nu ni jävlar kommer det att ske :D
Skulle gärna visa en bild men dom blir inge bra alltså. Dom blir jättesmå så man knappt kan se något..
Men sök på dom på Google :) THE USED!! Världens bästa band enligt mig :)

Deras nya singel: I come alive från det nya albumet som släpps den 27 mars!:
http://www.youtube.com/watch?v=T-U9jwhYKGM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0