Måndag. Och helgen som var.

Hej alla!
Helgen har varit hela underbar, kom hem efter jobbet i fredags och var sjukt trött så då var det bara film mys i soffan tillsammans med Robert :) Vi firade 9 månader tillsammans i fredags :) Älskar han mer och mer för varje dag som går!
Lördagen bestog utav lugnt soffhäng under dagen för mig själv :) Skönt som fan ibland :) Senare på kvällen blev det middag på Suads :) Så mysigt var det och maten var god! Väl hemma så blev det en film för mig själv, jag skickade ner Robert till sin "pojkvän" Alltså, Cristian hehe :) Dom har en såkallad bromance som jag aldrig kommer förstå mig på :P
Kommer ni ihåg filmen Twister? Älskar den filmen! Jag gillar katastrof filmer :P Vet inte varför :P
Igår då, vad gjorde jag då? Jag gjorde nog minsta lilla under dagen, gick och handlade tacos, tillagade den och sen blev det slapp framför något program på tv. Robert raidar ju på söndagar så då passar jag på att spela bingolotto, ingen vinst dock :( Sen gjorde jag en mumsig plåt med kärleksmums :D Var samt äckligt nära en vinst på 100 000 :-!! Skulle ha 68, dom drog 67 (!!) Frustrerande som fan!


Idag blir det en fika med Nadja :) Min gamla barndomsvän, har känt den tösen i ungefär lite mer än 20 år. Det har tyvärr blivit så att vi har växt ifrån varandra om man säger så. Förr umgicks vi varje dag men tiderna förändras och vi likaså. Men idag ska vi ses igen, förmodligen kommer det vara som vi aldrig har slutat umgås :P Det lär säkerligen bli massa bus med Filiph (Filippa som jag kallar han) och Bella :) Nadjas småttingar :) Jag är så sjukt bebis sjuk! Vill verkligen ha en liten! Men jag ska vänta tills allt klaffar, just nu gör det inte de även att jag har Robert som också vill ha barn.
Nu blir det en härlig dusch :D

Jag och Nadjas Filiph för något år sedan.

Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0