.

Tanken var att jag skulle blogga efter bingolotto igår men jag glömde totalt av det. Jag var väldigt nära 2 fina vinster, ett nummer ifrån en resa för 25000 :- och även ett nummer ifrån mat för 5000 :- Men jag vann faktist ändå.. Hela 50 :- Inte ens kontanter utan 2 st Sverigelotten. Där vann jag inte något :P Efter bingolotto gick jag ut och bakade kärleksmums, så sjukligt goda blev dom. Dom fick väldigt bra betyg från Robert och Cristian, Robert tog gillade dom såpass mycke att han tog flera stycken :P Cristian sa att det var dom godaste han ätit :D Så kul att baka när det är uppskattat =)

Idag i alla fall har vi inte gjort mycke, körde pappa till Mercedes Benz och sen bjöd han oss på Mc Donalds =) Snäll pappa man har :)

Nu då, det är frågan. Baka något kanske? Åh, är ganska uttråkad..  Längtar till torsdag, då börjar jag jobba. Äntligen!! Fick mina tider idag. Det var ju inte mycket men det är absolut bättre än inget men hoppas ändå att man får fler timmar. Någon som har ett jobb till mig? Hör av er i så fall :)

Ska nog läsa en liten stund nu. Kanske bloggar lite senare.

Ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0