Hej bloggen

Alltså, Jag förstår inte riktigt som händer. Åkte in till akuten häromdagen/natten (ett skojbråk som slutade olyckligt) Jag tänker inte berätta om det just nu utan jag tar det när jag har tid :P Typ imorgon inna jobbet skulle jag tro.
Ska till Uddevalla sjukhus på måndag för min gynundersökning. Jag kan typ inte göra något alls utan att jag ska få förbannat ont. Helvete! Jag och min kropp kommer inte bra överens alls! Vad är det för fel på mig? Vad hhar jag gjort för att förtjäna detta egentligen? Det är tur att jag har Robert som stöd. Och självklart min familj. Hoppas dom hittar felet.
Ska som sagt jobba imorgon igen, nu butik den här gången :) Fick även 2 extrapass så jag vart ju glad över det :D Utöver det tog jag en fika med Emma och Jocke idag på Nordfeldts här i stan =) Riktigt kul att träffa dom igen. Efter fikat blev det en tripp till Erikshjälpen, sen blev det hem och slappa i soffan innan matlagningen =) Tur jag hann hem innan snön kom...
Jag vill även be om ursäkt för att jag är så världsämst att blogga :P Men just nu har jag inte känt någon ork för något.

Jag följer dom stora bloggarna, t.ex. Kissie, Jockiboi, Kenza m.m. Och jag förstår inte varför folk ska hacka så jäkla mycket på Kissie, hon kanske har gjort några misstag eller många misstag, hon lär ju sig av dom och blir en bättre människa (som hon verkar ha blivit, har inte följt henne länge). Sluta hata hela tiden och sluta säg så jäkla negativa saker om henne, hon är väldigt ung så kom inte och tro att hon ska va en ängel. Alla har ju en bitch i sig. Hon kanske har visat den sidan en gång förmycket men hon försöker ju bevisa för er att hon i alla fall försöker bättra sig den här gången. Och snälla, skit fullständigt fan i hur hennes kropp ser ut, så länge hon mår bra så är ju det det viktigaste eller hur? Vill hon träna och äta sin diet kost så får hon mer än gärna göra det. Visst hon har många unga tjejer som läser hennes blogg och kan börja tro att dom är feta, vilket inte är okej. Men jag tror knappast hon vill att andra ska börja banta bara för hon har Sverigest minst midja, eller har jag fel?
Och Jockiboi, varför håller folk på och säger hur jävla äcklig han är hela tiden? Varför läsa hans blogg dagligen då? Om han nu är så äcklig menar jag. Jag tycker bara han är bekväm i sig själv och inte bryr sig ett skit vad andra säger om han. Hur skön snubbe som helst! Jag älskar hans blogg. Den får mig att skratta minst en gång om dagen!
Jaja, nog om det nu..
Jag måste seriöst ta tag i disken nu, annars lär inte det bli gjort idag haha :)
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0