Sämst..

Jag är trött på att behöva ha ont hela tiden. Väntar och väntar på mina provsvar från cellprovningen jag gjorde för 3 veckor sen. Sen väntar jag också på att få en tid till Gynekologen på NÄL för ultraljudet som förhoppningsvis ska hitta källan till att jag har ont.

Vart på jobbet idag, världens lugnaste dag :) lite tråkigt dock för jag vill ha saker att göra =) Kom in en kund idag som sa att jag var gravid haha! Hon trodde mig inte riktigt när jag sa att jag inte var det så vi höll på så fram och tillbaka ett tag. Sen fattade hon att hon hade tagit fel person haha. Jag vet ju exakt vem hon menade. Salome heter tjejen, hon har fått barn med en italienare, Den här tjejen trodde i alla fall att jag var hon :P Förstår det inte. Det är inte första gången detta händer att någon tar fel person, att någon har trott att jag är henne eller tvärt om. Vi är inte ens lika varandra..
Har det hänt er någon gång?

Jaja, nu ska jag läsa en bok :) Diana Gabaldon - Sjöfararna. Hennes böcker är så sjutk bra!! Rekommenderas starkt :) Sjöfararna är den 3e boken av ...många :P


Hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0