Bingolotto

Haha, för en gångs skull ska jag spela bingolotto :P ska bli riktigt kul hehe. Har inte spelat på säkert 10 år eller något :P Undrar om jag har någon tur i spel eller inte :P Enligt mitt horoskop ska jag ha det, Men vette fasiken om man ska tro på det. Spelar ni bingolotto?

Igår hade jag ingen bra dag alls. Ville helst bara ligga i sängen och sova hela dagen. Allt kändes verkligen piss igår. Robert lät mig vara ifred så jag kunde ta reda på vad det var. Jag spillde några tårar och tillslut förstog jag vad det var. Robert och Cristian kom upp efter några timmars lekande och skulle gå till affären. Då bröt jag ihop, bad Cristian att gå så jag kunde lätta på hjärtat och gråta ut lite till. Brukar ha svårt att gråta öppet så men för Robert går det bra. Han vet hur han ska få mig att bli glad igen. Han såg till att jag fick på mig kläder så åkte vi till Mc´Donalds och köpte cheeseburgare :D Så gott är det!

Nu ska jag kolla ett avsnitt av Once Upon A Time =) Älskar verkligen den serien :D Sen ikväll blir det att baka kärleksmums :D Efter bingolotto då :P Massa gott :D
Nej nu blir det att ta tag i tvätten som jag bad Robert att göra..... Dessa pojkar!! Vad skulle man göra utan dom egentligen..?

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0